Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо на 1,9 жтд проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Турбо на 1,9 жтд проблем

    Здравеите имам вапрос понякога турбото ми се развихря много и на около 2500-3000 оборота светва чека и колата гасне,друг път пък няма тяга и варви като дизел без турбо.
    Даваите мнениЯ кво се случва колата е АР 147 1,9 ЖТД.

  • #2
    Пренадуване от запекла геометрия на турбото?

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от monchaka1 Покажи съобщение
      Здравеите имам вапрос понякога турбото ми се развихря много и на около 2500-3000 оборота светва чека и колата гасне,друг път пък няма тяга и варви като дизел без турбо.
      Даваите мнениЯ кво се случва колата е АР 147 1,9 ЖТД.
      С мнения едва ли ще я оправиш-ами вземи отиди на една диагностика!И от развихрено турбо не гасне,ами от проблем с налягането на горивото!!!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от monchaka1 Покажи съобщение
        Здравеите имам вапрос понякога турбото ми се развихря много и на около 2500-3000 оборота светва чека и колата гасне,друг път пък няма тяга и варви като дизел без турбо.
        Даваите мнениЯ кво се случва колата е АР 147 1,9 ЖТД.
        Гасне или само забива?!

        Първо диагностика, що може и то да не е виновника.....
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #5
          диагностика е правена казаха ми че е дебитомера кво се има напредвид налягането на горивото ниско или високо и понякога гасне понякога забива натискам саединителя и се оправя мислите ли цхе е от дебитомера или диагностиката е калпава
          мерси предварително

          ---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:23 ----------

          гледам че клапана които управлява турбото оста му веднъж е прибрана а др. път е по-излязла има ли нещо да се пръска в клапана ако е спекъл или трудно се движи. соленоида има вакум но ми се струва много слаб да засмуче клапана щото пробвах с друг маркуч да саздам вакум и е доста трудно с уста

          Comment


          • #6
            До соленоида вакума трябва да е около -1атмосвера минимум -0,8 атмосвери!От соленоида към турбото,трябва да е -0.6атмосвери-тоест на този вакум геометрията е натоварена лоста е издърпан докрай!Ако след соленоида нямаш вакума който съм описал,то той е за ремонт или смяна!

            Comment


            • #7
              за соленоида ок разбрах но до турбото когато геометрията е блокирала и турбото пренадува кое кара двигателя да угасне или забие ( губи мощност )
              п.п има ли го вариянта че не е сменен горивния филтър и от него да не достига гориво във високите обороти

              ---------- Post added at 22:27 ---------- Previous post was at 22:21 ----------

              и още нещо проблема се появява само когато е мокро кора под двигателя нямам има ли вариянт когато се намокри соленоида да прави номера

              Comment


              • #8
                някои ще си каже ли мнението

                Comment


                • #9
                  искам да благодаря на колегата RUSEV-BGR за съвета относно соленоида оказа се прав сега колата има нов соленоид и проблема с светването на чека го няма

                  Comment


                  • #10
                    сега соленоида е преместен с по дълъг маркуч и малко играчка с тръбичката за вакума намерих му място до кутията с бушоните страхотно се получи

                    Comment

                    Working...
                    X